Rozwiązanie lead generation – Callback24

Wirtualna centrala telefoniczna, czyli nowoczesny sposób na zwiększenie liczby wartościowych rozmów sprzedażowych z potencjalnymi klientami. Wykorzystaj funkcje callback i ciesz się rosnącymi zyskami.

  • Darmowy pakiet na start
  • Prosta integracja
  • Pozyskiwanie klientów 24/7
  • Wbudowana integracja z popularnymi platformami

Sprawdź ofertę

Czym jest Callback24?

Callback24 to nowoczesne narzędzie do komunikacji z osobami, które odwiedziły stronę internetową firmy i wykazały zainteresowanie jej ofertą. Funkcja callback jest prosta – klienci zostawiają swoje numery telefoniczne, a mechanizm łączy potencjalnego klienta z doradcą, który jest w stanie odpowiedzieć na wszystkie pytania. Istotne jest to, że potencjalny klient rozmawia z prawdziwą osobą, a nie wirtualnym asystentem.

Usługa callback, czyli Twoja wirtualna centrala telefoniczna, jest w pełni darmowa. Callback24 wyróżnia wysoka jakość połączeń, która pozwala na prowadzenie komfortowych rozmów pomiędzy klientem a twoją firmą.

 

Jak uruchomić funkcję callback?

Callback24 oferuje kilka różnych modułów – od Ciebie zależy, który wybierzesz. Możesz umieścić na swojej stronie specjalny widget w formie słuchawki, który będzie jednoznacznie sygnalizował, że klient może sobie zamówić rozmowę z konsultantem. Kolorystyka, wygląd i umiejscowienie widgetu zależą od Ciebie.

Możesz również umieścić na stronie specjalny pop-up, za pomocą którego klient zostawia swój numer komórkowy i wybiera dogodny termin rozmowy. Wariantem rozwiązania jest tzw. exit pop-up, który może się pojawiać, gdy klient zamierza opuścić stronę. To bardzo przydatna funkcjonalność, która pozwala z powodzeniem zatrzymać klienta na dłużej i zwiększyć szansę na konwersję,

 

Funkcja callback, czyli co zyskasz dzięki wirtualnej centrali?

Wirtualna centrala spełnia kilka bardzo ważnych z perspektywy firmy celów. Przede wszystkim pozwala zwiększyć sprzedaż usług bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Wszystko dzięki temu, że w sposób nienachalny motywuje potencjalnego klienta do kontaktu.

Funkcja callback to:

  • Liczba połączeń większa nawet o 10-30%

  • Wyższa jakość obsługi klienta

  • Wyższa skuteczność konsultantów/doradców

  • Lepsze wyniki kampanii reklamowych

  • Wizerunek nowoczesnej firmy, dostępnej dla klienta w dowolnym miejscu i momencie

 

Jak funkcja callback może Ci pomóc w biznesie?

Dzięki wirtualnej centrali Twoi klienci będą mieć możliwość natychmiastowego (w ciągu 15 sekund) kontaktu telefonicznego lub zaplanowania kontaktu z konsultantem, gdy odwiedzą stronę internetową poza godzinami pracy Twojej firmy.

Funkcja callback skutecznie zachęca klientów do pozostawienia numeru telefonu i kontaktu z pracownikiem firmy. Dostarczymy Ci danych dotyczących historii połączeń z całej firmy. Dzięki nagraniom oraz analizie połączeń zwiększysz jakość obsługi klienta.

W przypadku jakichkolwiek pytań, możesz w każdej chwili skontaktować się z zespołem CallBack24, który opowie Ci w szczegółach jak działa wirtualna centrala telefoniczna (jak dochodzi do wywołania połączenia, w jaki sposób połączenie jest rejestrowane, czy możliwe jest kolejkowanie połączeń lub przesyłanie ich do innych konsultantów, itp.).

  • Automatyzacja procesów sprzedażowych
  • Zwiększenie skuteczności kampanii
  • Wsparcie w analizie trendów
  • Poprawa jakości obsługi klienta
  • Wzrost konwersji ze strony internetowej
  • Wzrost liczby wartościowych rozmów z klientami

Dzięki wirtualnej centrali możesz pozyskiwać klientów 24 h/7

Wirtualna centrala Callback24 działa 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Dzięki temu, możesz pozyskiwać kontakty do potencjalnych klientów nawet wtedy, gdy nie ma cię w pracy.
Najlepiej jeśli klienta poda telefon komórkowy, ale usługa obsługuje również polskie numery stacjonarne.

 

Nagrywanie rozmów

Narzędzie umożliwia nagrywanie połączeń. W tym celu należy pobrać specjalną aplikację wprost ze strony dostawcy usługi. Klienci każdorazowo muszą wyrazić zgodę na nagrywanie rozmów.

 

Dowiedz się więcej o dostępnych funkcjach callback

Pozyskuj do 30% więcej połączeń dzięki mechanizmom wzywającym do akcji – widget (słuchawka), pop-up (wyskakujące okienko) i exit pop-up (okienko pojawiające się przy próbie opuszczenia strony). 

 

Raportowanie, czyli co dają pobrane dane

Wirtualna centrala gromadzi dane o wszystkich połączeniach, dzięki temu odpowiednie działy mogą przeanalizować skuteczność prowadzonych rozmów i lepiej dopasować przebieg kolejnych do swoich potrzeb.

 

Funkcje personalizacyjne

Wirtualna centrala pozwala na efektywniejsze zarządzanie danymi klientów i docieranie do nich z bardziej spersonalizowaną ofertą. Z funkcji callback korzystają zarówno małe, jak i duże przedsiębiorstwa, ponieważ dzięki wykorzystaniu tej lub innej funkcji mogą osiągać założone cele.

 

Połączenia pod kontrolą, czyli statystyki i raporty

Centrala telefoniczna w nowoczesnym wydaniu pozwala na utworzenie szczegółowych statystyk i raportów podsumowujących wybrany okres. Dzięki temu możesz w łatwy sposób ocenić skuteczność działań prowadzonych przez centralę.

 

Historia połączeń dostępna w wirtualnej centrali

Dzięki danym zebranym w wirtualnej centrali możesz przeanalizować rozmowy przeprowadzone przez Twoich konsultantów. W historii znajdziesz liczbę połączeń, drugi parametr to czas ich trwania – dzięki niemu wiesz, czy była to angażująca rozmowa, czy tylko szybka wymiana kilku zdań.

 

Co jeszcze wyróżnia funkcję callback? – Tagowanie połączeń

Możesz dowolnie tagować przeprowadzone rozmowy, by mieć większą kontrolę nad całym procesem – nowa sprzedaż, dosprzedaż, reklamacja, kampania w TV, kampania w radiu itp. Podział połączeń na kategorie pomoże Ci je przeanalizować i wyciągnąć adekwatne wnioski.   

 

Optymalizacja konwersji, analiza ścieżek i innych parametrów

Dzięki wirtualnej centrali i rejestrowi połączeń możesz lepiej poznać ścieżki zakupowe klientów i dokładnie zbadać konwersję telefoniczną. Mając dostęp do danych, możesz pracować nad zwiększeniem skuteczności kampanii.

Wirtualna centrala telefoniczna w skrócie:

  • Pozyskiwanie klientów 24x7

  • Gotowy widget Callback24 upraszczający integrację

  • Wbudowane formularze zapytań ofertowych

  • Statystyki i raporty

  • Integracja z Facebook Messenger, Google Analitics

  • Analiza i optymalizacja ścieżek konwersji

Rozwiązanie lead generation – Callback24

Sprawdź ofertę

  • Darmowy pakiet na start
  • Prosta integracja
  • Pozyskiwanie klientów 24/7
  • Wbudowana integracja z popularnymi platformami