Audyt SEO – iCEA

ICEA S.A. to polska agencja digitalowa, która, jako one-stop shop, dostarcza kompleksowych usług digital marketingowych wiodącym i ambitnym klientom w Polsce i za granicą.

  • Zakres usługi dopasowany do firmy
  • Dogłębna analiza serwisu
  • Wyniki w postaci użytecznego raportu

Sprawdź ofertę

W czym pomaga audyt SEO sklepu internetowego?

Konkurencja na rynku sprzedaży internetowej stale rośnie, a 69%  ruchu w e-commerce zaczyna się w wyszukiwarce Google. W związku z tym, sukces sklepu internetowego w dużej mierze zależy właśnie od jego widoczności w wynikach wyszukiwania.

Audyt SEO to pierwszy krok do skutecznych działań w tym zakresie, ponieważ sprawdza szybkość ładowania strony, pozycje w wynikach wyszukiwania, linkowanie zewnętrzne i wewnętrzne, tzw. off site SEO i on site SEO oraz szereg innych zmiennych, w tym słowa kluczowe zawarte w opisach produktów.

 

Pozycjonowanie strony – dokładna analiza

iCEA sprawdza zarówno indeksowanie strony internetowej, jak i skuteczność słów kluczowych, jakość treści, dostępność zawartości dla robotów Google, system nawigacji, linkowanie wewnętrzne i szereg innych czynników, które mają wpływ na pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania Google.

iCEA analizuje:

  • słowa kluczowe wartościowe pod kątem wyszukiwarek

  • jak zbudowane są adresy URL podstron

  • czy treści na stronie są dostosowane do wymagań wyszukiwarek internetowych

  • czy roboty wyszukiwarek indeksują treści

  • czy strona pojawia się w organicznych wynikach wyszukiwania

  • off site seo, on site seo

  • core web vitals (podstawowe wskaźniki internetowe wskazane przez Google jako czynnik rankingowy)

  • keyword density (nasycenie frazami kluczowymi)

 

Audyt SEO jest niezbędny przed rozpoczęciem aktywnych działań

Audyt SEO w wykonaniu zespołu iCEA opiera się na konkretnych analizach, badaniach i testach. Trafiają do Ciebie realne, dokładnie zweryfikowane, gotowe do użycia dane.

  • Audyt SEO – badanie strony z uwzględnieniem celów sklepu internetowego
  • Analiza on-site i off-site SEO
  • Określenie jakości wszystkich adresów w witrynie
  • Analiza kodu strony internetowej
  • Weryfikacja działań i pozycji konkurencji w wynikach wyszukiwania
  • Pomiar dostępu zawartości witryny dla mechanizmów wyszukiwarki Google

Najczęściej zadawane pytania

Jednym z najczęściej zadawanych pytań w kontekście SEO jest to dotyczące tego, co ma największy wpływ na pozycję strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Odpowiedź jest złożona, ponieważ na pozycję wpływa bardzo wiele czynników on site i off site.

Znaczenie mają np. meta tagi, teksty alternatywne obrazków, to czy wpisy blogowe i opisy produktów zawierają frazy kluczowe, jak wygląda link building, czy sklep inwestuje w content marketing i podejmuje działania seo off site, itp.

Na pozycję strony internetowej wpływają również artykuły sponsorowane publikowane w serwisach powiązanych tematycznie i pozyskiwanie linków w ten sposób, a także aktywność w mediach społecznościowych. Od jak największej liczby jakościowych odnośników do strony również zależy to jak Google będzie się obchodzić z naszą witryną. Zarówno czynniki zewnętrzne jak i czynniki wewnętrzne nie są bez znaczenia, podobnie jak to jak strona wygląda. Skuteczne pozycjonowanie wymaga specjalistycznej wiedzy.

Wiele osób zastanawia się jak dokładnie działają wyszukiwarki internetowe. Ta wiedza jest niezbędna do tego, żeby móc optymalizować strony internetowe. Analiza konkurencji nie wystarczy. Dobra strategia SEO łączy działania seo off site i on site. Roboty Google są naprawdę zaawansowanymi narzędziami, dzięki którym wyszukiwarka Google działa tak jak działa.

Często pojawiają się również pytania o poprawę autorytetu strony. Ta jest możliwa, gdy zachodzi optymalizacja wewnętrzna i optymalizacja zewnętrzna, ponieważ na naszą pozycję wpływa to jaki autorytet mają serwisy, które do nas linkują. Pod względem SEO nie liczy się tylko ilość linków, lecz przede wszystkimi ich jakość.


Audyt SEO – iCEA

Sprawdź ofertę

  • Zakres usługi dopasowany do firmy
  • Dogłębna analiza serwisu
  • Wyniki w postaci użytecznego raportu